środa, 3 lutego 2016

Leniuchowo

Hej! Pogoda zza oknem daje się we znaki.Co u mnie? Ja zakatarzona,leżę w łóżku popijac herbatę z syropem malinowym..pycha!  W piątek mam nadzieję pojechać do kina na długo wyczekiwany przeze mnie film"Planeta singli". Już długo nie oglądałam dobrej,polskiej komedii. Ciekawe jak okaże się z tym filmem.  Moje paznokcie? No właśnie, dobre pytanie! Wszystko było dobrze dopóki nie złamał mi się jeden z paznokci. Natychmiast zaczęło mnie coś "uwierac" w każdym z nich. Skończyło się to tak,ze moja kuracja paznokciowa,która rzeczywiście zapowiadała się bardzo owocnie niestety zakończyła się z marnym skutkiem. Paznokcie połamane, (niepoobgryzywane!) Niestety moje paznokcie nigdy nie będą mocne i długie. Pogodzilam się z tym i już umowilam się na przedłużanie oraz hybryde. Oczywiście mogłabym zrobić przedłużenie sobie ale samej sobie to zajęło by mi pół dnia i podejrzewam,ze nie skonczylam bym drugiej ręki. Bardzo lubię zajmować się czyimis paznokciami ale niestety nie swoimi. Ściskam was do następnego ! :)
Ps. Jeśli chcecie zobaczyć jak robię różne fryzury,upiecia bądź warkocze-piszcie w komentarzach a chętnie wam pokaże ! :)

4 komentarze:

  1. Super blog! Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też dopadło chorobsko. Jestem za z tymi fryzurami. Mogłabyś pokazać jak zrobic dobieranca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie się do Ciebie zdrówko! Dobieraniec? Tak,niebawem postaram się dodać post o tym :)

      Usuń