środa, 20 stycznia 2016

Paznokciowy zawrót głowy

Cześć! Właśnie mija tydzień odkąd zaczęłam kurację paznokciowa. Moje odczucia? Może narazie efekt nie jest idealny ale jest zadowalający. Paznokcie stały się znacznie twardsze,mocniejsze i blyszczace. Zauważyłam,ze zaczynają rosnąć. Paznokcie prawej ręki są znacznie dłuższe. Od  lewej ręki cały czas rosną i "zdrowieja". Obecnie uzywan odżywki eveline- maksymalny wzrost paznokcia i szczerze jestem zadowolona. Wcieram raz dziennie podgrzany olejek rycynowy + olejek marokański z kilkoma kroplami olejku migdałowego. Olejowanie paznokcie-super! Czytałam ostatnio o laminowaniu. Może ktoś z was próbował na swoje paznokietki tej miksturki? Podzielcie się wrażeniami. Zdjęcie paznokci wstawię za tydzień dla porowania przed i po. Życzę wam dobrej nocy i siły na jutrzejszy dzień! :)

2 komentarze: