niedziela, 24 stycznia 2016

Wcierce do włosów Jantar mówię tak!

Leniwa niedziela skłoniła mnie do napisania tego posta. Mam anemię i nadczynność tarczycy. Moje wlosy są długie i gęste. Niestety od czerwca zaczęły bardzo wypadac. Byłam załamana. Brałam różne tabletki,typu skrzypowita. Niestety nie poprawiło to ich kondycji. Aż wreszcie Pani dermatolog poleciła mi kupić i spróbować słynną wcierke Jantar. Wcieralam codziennie w skórę głowy przed snem. Rano myłam wlosy.Po około miesiącu stosowania jej wlosy znacznie się wzmocnily a przede wszystkim przestały tak bardzo wypadac . Zyzylam dwie buteleczki,trzecia stoi na półce w łazience. Używam raz na tydzień. Jestem z niej naprawdę zadowolona i szczerze mogę polecić choć jak wiadomo,każdy organizm reaguje inaczej i jednemu może pomóc a drugiemu zaszkodzić. Dawalam za nią 11zł,więc myślę,ze cenna jest naprawdę niewielka.Koniecznie podzielcie się opiniami.;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz